نوشته شده توسط : anahita

 

 

وقتی نباشی خوب من دنیا برام بی ارزشه

 

 

دست منو رها نکن دستی که غرق خواهشه

 

 

وقتی نباشی خوب من اغوش کی جای منه

 

 

کی بشکنه بغض منو کی تکیه گاه من بشه

 

وقتی نباشی خوب من دنیامو دست کی بدم

 

 

به من بگو وقتی بری جواب عشقو چی بدم

 

 

شب گریه در هوای تو زیباترین لحظه هاست

 

 

با یاد تو این عاشقی یک لذت بی انتهاست

 

www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

 





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: